dc.contributor.author |
Руснак, Віталій Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-12T14:49:03Z |
|
dc.date.available |
2024-10-12T14:49:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Руснак В. В. Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Віталій Вікторович Руснак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8357 |
|
dc.description.abstract |
Формування нової парадигми фізичного виховання вимагає пошуку науково-обґрунтованих теоретико-методологічних положень про можливості впливу на цей процес під час освітньої та виховної діяльності, а саме, завдяки впровадженню гендерного підходу у фізичному вихованні школярів. Вищевикладене підтверджує актуальність проблеми, детермінує її вибір як теми наукового дослідження і є підґрунтям створення концепції гендерного підходу у фізичному вихованні школярів, яка має теоретичну, практичну й соціальну значущість. Об’єкт дослідження – фізичне виховання школярів. Предмет дослідження – гендерний підхід у формуванні цінностей індивідуальної фізичної культури школярів. Мета дослідження: теоретично та методологічно обґрунтувати концепцію гендерного підходу у фізичному вихованні школярів для формування аксіологічної значущості індивідуальної фізичної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізична культура) |
uk_UA |
dc.title |
Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |