Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Руснак, Віталій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-12T14:49:03Z | |
dc.date.available | 2024-10-12T14:49:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Руснак В. В. Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Віталій Вікторович Руснак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8357 | |
dc.description.abstract | Формування нової парадигми фізичного виховання вимагає пошуку науково-обґрунтованих теоретико-методологічних положень про можливості впливу на цей процес під час освітньої та виховної діяльності, а саме, завдяки впровадженню гендерного підходу у фізичному вихованні школярів. Вищевикладене підтверджує актуальність проблеми, детермінує її вибір як теми наукового дослідження і є підґрунтям створення концепції гендерного підходу у фізичному вихованні школярів, яка має теоретичну, практичну й соціальну значущість. Об’єкт дослідження – фізичне виховання школярів. Предмет дослідження – гендерний підхід у формуванні цінностей індивідуальної фізичної культури школярів. Мета дослідження: теоретично та методологічно обґрунтувати концепцію гендерного підходу у фізичному вихованні школярів для формування аксіологічної значущості індивідуальної фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.title | Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |