ElarK-PNU

Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руснак, Віталій Вікторович
dc.date.accessioned 2024-10-12T14:49:03Z
dc.date.available 2024-10-12T14:49:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Руснак В. В. Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Віталій Вікторович Руснак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8357
dc.description.abstract Формування нової парадигми фізичного виховання вимагає пошуку науково-обґрунтованих теоретико-методологічних положень про можливості впливу на цей процес під час освітньої та виховної діяльності, а саме, завдяки впровадженню гендерного підходу у фізичному вихованні школярів. Вищевикладене підтверджує актуальність проблеми, детермінує її вибір як теми наукового дослідження і є підґрунтям створення концепції гендерного підходу у фізичному вихованні школярів, яка має теоретичну, практичну й соціальну значущість. Об’єкт дослідження – фізичне виховання школярів. Предмет дослідження – гендерний підхід у формуванні цінностей індивідуальної фізичної культури школярів. Мета дослідження: теоретично та методологічно обґрунтувати концепцію гендерного підходу у фізичному вихованні школярів для формування аксіологічної значущості індивідуальної фізичної культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізична культура) uk_UA
dc.title Вікові та статеві особливості формування ціннісних орієнтацій та індивідуальної фізичної культури школярів uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу