Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чайковський, Максим Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-12T16:50:49Z | |
dc.date.available | 2024-10-12T16:50:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Чайковський М. В. Сучасні технології організації рекреаційних та спортивних заходів у закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Максим Валерійович Чайковський. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8364 | |
dc.description.abstract | В системі проведення уроків фізичної культури все більше уваги приділяється вивченню нових модулів фізичної культури, вдосконаленню тих компонентів уроку, які дозволяють забезпечити високий емоційний відгук учнів на рухову діяльність. Особливо актуальне дане твердження для видів спорту, які достатньо популярні, підтримують сучасну молодіжну культуру, не мають великих навантажень, з низьким травмуванням. До них відноситься і дворовий футбол - панна. Необхідно зазначити майже відсутність у доступній нам науковій та науково-методичній літературі даних щодо педагогічного аналізу уроку фізичної культури, який був би критерієм доцільності впровадження в шкільну програму нових модулів з фізичної культури та проведення змагань з даних видів діяльності. Об'єкт дослідження – сучасні рекреаційні та спортивні заходи у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – технології впровадження рекреаційних та спортивних заходів у заклади загальної середньої освіти. Мета дослідження: визначити можливості впровадження сучасних рекреаційних та спортивних заходів у заклади загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.title | Сучасні технології організації рекреаційних та спортивних заходів у закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |