Кафедра іноземних мов: Recent submissions

  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Глушковецька, Наталія Анатоліївна; Дубінська, Анастасія Володимирівна; Крук, Аліна Анатоліївна; Трофименко, Анастасія Олександрівна (ТОВ «Друкарня Рута», 2019)
    Книга написана з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Крук, Аліна Анатоліївна (ТОВ «Друкарня Рута», 2019)
    Книга написана з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У статті розглядається інтерпретація жіночих образів в історичних романах В. Скотта та М. Старицького, аналізується їх роль у формуванні загального ідейно естетичного змісту творів, досліджується специфіка їх творення ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2017)
    The plurality of separate national languages within the process of diverting social language functions and interaction of standard and expressive informative paradigms of language behaviour, specific prevailing concepts ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (ФОП Домбровська Я.М., 2016)
    The article envisages ways of translation of English Participles into Ukrainian in ESP texts. In our research we encountered some instances of translating Participle 1 by means of active Participles, adjectives and nouns, ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2015)
    Typological analysis of translation transformations in the source and target text clippings testifies to a specific choice of language units at different levels (lexical, morphological, syntactical). They reflect complex ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2015)
    The article envisages historiography of treating syntactic structures, namely sentences, by foreign scholars. Modern syntactic theories embrace twofold sentence description. For one thing, sentence is treated as an organised ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Бондаренко М. О., 2017)
    У статті подається концепція навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей та шляхи її реалізації.
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2017)
    Стаття досліджує статусні характеристики, класифікацію каламбуру як стилістичної фігури у мові-реципієнта та способи перекладу каламбуру в англійських відеокоміксах на цільову українську мову.
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2017)
    The source language structure may turn out ambiguous or may depend on stylistic peculiarities and communicative intention of the author. In these cases deviation from structural norms of the source and target language ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (ТОВ «Друкарня «Рута», 2017)
    Навчально-методичний посібник «Deutsch für naturwissenschaftliche Fachrichtungen: Grundkurs» призначений для студентів природничих факультетів. Матеріал підручника диференційовано й систематизовано в трьох основних розділах: ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (ТОВ «Друкарня «Рута», 2017)
    Навчально-методичний посібник «Deutsch für naturwissenschaftliche Fachrichtungen: Lesetexte» рекомендується для самостійної роботи студентів природничих факультетів. Фактичний матеріал посібника структуровано відповідно ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Крук, Аліна Анатоліївна; Попадинець, Оксана Олександрівна (ПП "Медобори-2006", 2017)
    Навчальний посібник “Test Your Grammar. Part II” містить системний підбір тестів, призначених для перевірки й оцінювання рівня набутих умінь і навичок студентів з англійської мови у вищих навчальних закладах. Підручник ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Попадинець, Оксана Олександрівна; Крук, Аліна Анатоліївна; Трофименко, Анастасія Олександрівна (ФОП Гуменюк С.О., 2016)
    Навчальний посібник “Test Your Grammar. Part І” написаний з урахуванням новітніх технологій навчання іноземних мов, містить цікавий підбір різнорівневих граматичних тестів з англійської мови (Level А та Level В), що дозволяє ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Попадинець, Оксана Олександрівна; Крук, Аліна Анатоліївна (ТОВ «Друкарня «Рута», 2016)
    Навчальний посібник “Training Tests for IELTS Exams” написаний з урахуванням новітніх технологій навчання іноземних мов, містить тренувальні тести для складання міжнародних іспитів з англійської мови. На особливу увагу ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Попадинець, Оксана Олександрівна; Трофименко, Анастасія Олександрівна; Гудзяк, Алла Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012)
    Мета книги – розвиток навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах ІІІ – IV ступенів акредитації. Книга ...
  • Моштак, Ольга Вікентіївна (2010)
    У статті розглядається компаративний аналіз пейоративної лексики в національно-мовній картині світу, який рефлектує кореляцію ідіоетнічних особливостей репрезентації дійсності, системи усталених нормативних критеріїв оцінки ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (Аксіома, 2012)
    У статті розглядається художнє осягнення психологічних глибин характерів героїв історичних романів В. Скотта і М. Старицького. Висловлюється думка про те, що М. Старицький зумів глибше проникнути у людську психологію, ...
  • Трофименко, Анастасія Олександрівна (Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)
    У даній статті розглядаються основи вивчення педагогічного професіоналізму - уміння вчителя мислити та діяти професійно, що відповідає вимогам учительської професії, володіння необхідними засобами та методами, що забезпечують ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Трофименко, Анастасія Олександрівна (Мошак М. І., 2008)
    Посібник адресовано аспірантам, педагогам, викладачам, студентам вищих навчальних закладів. Сформовані авторами моделі реалізації основ компетентнісної освіти отримали достатнє обґрунтування і можуть бути використані в ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account