Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лихо, Елла Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-14T06:35:17Z | |
dc.date.available | 2025-04-14T06:35:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лихо Е. С. Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Елла Сергіївна Лихо. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8961 | |
dc.description.abstract | З розвитком нових медіа-технологій у всьому світі, смартфони, планшети, ноутбуки та інші види медіа постійно з’являються в навчальній діяльності. Залежно від внутрішнього втручання та зовнішньої підтримки нових медіа-технологій, з’являється новий стиль навчання, який називається фрагментованим навчанням. Запропонована кваліфікаційна робота доводить те, що з фрагментацією часу і простору, медіа та інформація створюють розподілену навчальну поведінку, яка схильна до формування фрагментованого мислення. Тим часом, модель розосередженого мислення легко продукує розподілену навчальну поведінку. Мета дослідження – встановити особливості інтегративного та фрагментованого навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |