Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Панчук, Наталія Петрівна | |
| dc.contributor.author | Мала, Сніжана Юріївна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T15:57:12Z | |
| dc.date.available | 2025-12-17T15:57:12Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Панчук Н. П., Мала С. Ю. Схильність до маніпулювання і толерантність: взаємозалежність у контексті міжособистісних відносин. Європейські парадигми формування культури толерантності в освіті, медіа, мистецтві: матеріали Всеукраїнської наукової конференції (25–26 вересня 2025 р.). Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2025. С.274-276. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9634 | |
| dc.description.abstract | Сучасне українське суспільство перебуває в умовах соціальних трансформацій, воєнних викликів та інформаційних впливів, що значною мірою позначається на міжособистісних відносинах. У ситуаціях стресу, невизначеності та підвищеної тривожності особистість може частіше вдаватися до маніпулятивних стратегій спілкування як засобу контролю чи захисту власних інтересів. З іншого боку, суспільна консолідація, волонтерський рух, підтримка внутрішньо переміщених осіб вимагають від людей високого рівня толерантності, емпатії та готовності до конструктивної взаємодії. У цьому контексті психологічне вивчення співвідношення маніпулятивності та толерантності набуває особливої значущості, адже саме баланс між цими якостями впливає на якість комунікації, соціальну згуртованість та психологічне благополуччя особистості. Аналіз взаємозалежності цих характеристик дозволяє глибше зрозуміти механізми побудови міжособистісних відносин у кризових умовах і створює підґрунтя для розробки психологічних програм розвитку асертивності, емпатії та культури діалогу. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Запорізький національний університет | uk_UA |
| dc.title | Схильність до маніпулювання і толерантність: взаємозалежність у контексті міжособистісних відносин | uk_UA |
| dc.type | Article | en |