ElarK-PNU: Recent submissions

  • Довгалюк, Наталія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Формування ситуативної комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру молодшого шкільного віку є надзвичайно актуальним в умовах сучасного підходу до ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливими ...
  • Гродська, Тетяна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасний світ означений широким колом інформаційних потоків, які надходять з засобів масової інформації, інтернет-ресурсів, рекламних постерів, інформаційних білбордів, описів на маркуваннях продуктів, інструкцій до приладів ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    Навчально-методичний посібник включає основний зміст теоретичної та практичної підготовки освітнього компоненту «Логотерапія при неврологічних порушеннях», згідно з чинною освітньо-професійною програмою Спеціальна освіта ...
  • Божок, Софія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку ...
  • Лісова, Людмила Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    У навчально-методичному посібника детально охарактеризовано науково-теоретичні основи логопедії. В ньому показано послідовність знайомства здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна ...
  • Балаєва, Наталія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, ...
  • Федорчук, Іван Вікторович; Гордій, Наталія Михайлівна; Козак, Максим Іванович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    Навчально-методичний посібник підготовлений відповідно до програми дисципліни “Природозберігаючі технології” для студентів вищих навчальних закладів. У даному навчальному посібнику представлені основні екологічні аспекти ...
  • Угорська, Наталія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Метою дошкільної освіти є забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок. При відсутності належної ...
  • Томчишина, Діана (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Розвинення діамонологічної компетенції у дітей старшого дошкільного віку передбачає вміння розуміти вербальну інформацію, відповідати на запитання та звертатися з ними, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, ...
  • Свіріда, Ангеліна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Чисте, виразне і правильне мовлення – один з головних атрибутів гармонійного розвитку особистості. Дитина за допомогою мовлення органічно, легко і непомітно для себе пізнає навколишній світ, який містить багато нового, ...
  • Сердюк, Людмила (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Мовленнєві порушення різноманітні. Вони по-різному проявляються та залежать від причин і структури порушення. З розвитком логопедичної науки стало ясно, що при порушенні артикуляції звуку, в різній мірі може погіршуватися ...
  • Панчук, Наталія Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    Навчальний посібник складається з частин: вступ, лекційні заняття, практичні за¬няття, тестові завдання, мультимедійні презентації лекцій, список використаних джерел. Посібник сприятиме забезпеченню професійної компетентності ...
  • Рудік, Ганна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сучасних умовах інклюзивної освіти, що зазнає впливу освітньої реформи та війни, організація корекційно-логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами набуває особливого значення. Обраний нашою державою ...
  • Русин, Ніна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасний ритм життя, науково-технічний прогрес, нові навчальні програми та освітні технології підвищують вимоги до готовності дітей дошкільного віку до школи. У сучасній початковій школі від майбутніх першокласників очікують ...
  • Опря, Богдана Олексіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    Навчально-методичний посібник рекомендований для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм і рекреація. Він містить інформацію про зміст курсу, систему оцінювання результатів роботи ...
  • Рубанська, Ганна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Дошкільна освіта є першим рівнем системи освіти України, базою для подальшого особистісного розвитку дітей. На цьому етапі особливо активно відбувається пошук ефективних педагогічних підходів, які б сприяли формуванню ...
  • Прибиш, Вікторія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Важливим напрямком вдосконалення освітніх послуг в державі є розв’язання питань забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для дітей з обмеженими можливостями зору. Мовлення у дітей з ...
  • Павліш, Іванна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Розвиток навичок переказу у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня є важливою частиною навчального процесу, оскільки це вміння суттєво впливає на всебічний розвиток особистості ...
  • Патлай, Яна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Відомо, що людина користується звуковим мовленням. Саме звукове мовлення виступає основним засобом комунікації людей. А для його сприймання й усвідомлення необхідний достатній розвиток слухового сприймання. Саме через ...
  • Пасічник, Ольга (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Мовлення людини – важлива психічна функція, яка відображає протікання розумових операцій, виступає як засіб самореалізації індивіда та інструмент взаємодії із соціумом. Виразність мовлення виступає як важливий механізм ...