Короткий опис(реферат):
Монографія адресована аспірантам, педагогам, викладачам, студентам вищих навчальних закладів. Сформовані авторами моделі реалізації основ компетентнісної освіти отримали достатнє обґрунтування і можуть бути використані в практиці професійної підготовки спеціаліста за будь-якою фаховою спрямованістю. Важливо, що навчальні модулі в рамках вивчення конкретної дисципліни структуруються таким чином, що забезпечують як в цільовому, змістовому, так і процесуальному плані формування індивідуальної програми розвитку комунікативних компетенцій студента. Програма, вибудувана на основі валідних теоретичних засад, комплексно відображає структуру професійно-педагогічної підготовки за цільовими, змістовими та технологічними складовими. Вона має практичне спрямування і може бути реалізована в адекватних умовах цілеспрямованої професійної освіти. Результати її впровадження є сформований рівень саморегуляції особистості майбутнього фахівця.