dc.contributor.author |
Гудима, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-05T15:26:29Z |
|
dc.date.available |
2018-02-05T15:26:29Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Гудима Н. В. Урок як основна організаційна форма навчання / Н. В. Гудима // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / [редкол.: Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. Й. Волошина (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 1. – С. 143–148. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1131 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано таку основну організаційну форму навчання як урок, а саме: що таке урок; традиційну структуру уроку, яка визначається його змістом і місцем у циклі уроків; основні вимоги до уроку іноземної (німецької) мови в початковій школі, що випливають з цілей, змісту та технології навчання цього предмета та основі дидактичні й методичні принципи навчання, на яких повинен плануватися кожен урок. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyses the sense and principles of teacking foreign (German) language. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вип. 1; |
|
dc.subject |
іноземна (німецька) мова |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
урок |
uk_UA |
dc.subject |
основна форма |
uk_UA |
dc.subject |
зміст |
uk_UA |
dc.subject |
принцип |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні принципи |
uk_UA |
dc.subject |
методичні принципи |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
мета |
uk_UA |
dc.subject |
вміння |
uk_UA |
dc.subject |
структура |
uk_UA |
dc.subject |
вимоги |
uk_UA |
dc.subject |
foreign language |
uk_UA |
dc.subject |
primary school |
uk_UA |
dc.subject |
sense |
uk_UA |
dc.subject |
principles |
uk_UA |
dc.subject |
competence |
uk_UA |
dc.subject |
speech |
uk_UA |
dc.subject |
aim |
uk_UA |
dc.subject |
skills |
uk_UA |
dc.title |
Урок як основна організаційна форма навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |