Репозиторий Dspace

Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ганаба, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-05-08T10:26:02Z
dc.date.available 2018-05-08T10:26:02Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ганаба С. О. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики / С. О. Ганаба. – Суми: Університетська книга, 2014. – 334 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-680-720-8
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1459
dc.description.abstract У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології (соціал-конструктивізму, трансформативної антропології, комунікативної філософії, ідей постмодернізму тощо) в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Університетська книга uk_UA
dc.title Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики uk_UA
dc.type Книга uk_UA
dc.type Монографія uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.identifier.udc 001.8:37.02.000.141


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись