Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ганаба, Світлана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-05-08T10:26:02Z | |
dc.date.available | 2018-05-08T10:26:02Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Ганаба С. О. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики / С. О. Ганаба. – Суми: Університетська книга, 2014. – 334 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-680-720-8 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1459 | |
dc.description.abstract | У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології (соціал-конструктивізму, трансформативної антропології, комунікативної філософії, ідей постмодернізму тощо) в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Університетська книга | uk_UA |
dc.title | Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики | uk_UA |
dc.type | Книга | uk_UA |
dc.type | Монографія | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.identifier.udc | 001.8:37.02.000.141 |