Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олійник, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T10:43:00Z | |
dc.date.available | 2018-06-18T10:43:00Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Олійник О.М. Стратегія педагогічної підтримки творчого становлення педагога дошкільного закладу в процесі застосування елементів театрального мистецтва / О. М. Олійник // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : зб. матеріалів Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Вінниця, ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 10–11 листопада 2015 р.) / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки, психології і мистецтв ; за ред. Г. С. Тарасенко. – Вінниця, 2015. – С. 400–403. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1638 | |
dc.description.abstract | В умовах викликів сучасного суспільства педагог дошкільного закладу повинен вбачати перспективи особистісного внеску в модернізацію сучасного освітнього процесу. Професійна діяльність вимагає від педагога творчого підходу,гнучкості в застосуванні знань та практичних навичок у креативному вирішенні педагогічних завдань. Творчість – це продуктивна діяльність людини, яка породжує якісно нові матеріальні і духовні цінності суспільного значення. У психологічній науці основою її розвитку визнано уяву, як психічний процес, що полягає у створенні нових образів шляхом опрацювання матеріалу сприймань і уявлень, утворених у попередньому досвіді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk_UA |
dc.title | Стратегія педагогічної підтримки творчого становлення педагога дошкільного закладу в процесі застосування елементів театрального мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |