dc.contributor.author |
Каньоса, Наталія Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-26T10:42:36Z |
|
dc.date.available |
2018-10-26T10:42:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Каньоса Н. Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей / Наталія Каньоса // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки НАПН України ; [редкол.: В. М. Лабунець (відп. ред.), О. М. Топузов, Л. Д. Березівська, та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 20 (1–2016), ч. 2. – С. 210–215. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1810 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та початковій школі. Основна увага зосереджується на важливості дотримання наступності і перспективності єдиних стартових позицій, єдиного принципового підходу до навчання і виховання дошкільника та школяра. Розглядаються умови та завдання організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі, що є підґрунтям дотримання наступності організації навчального процесу в початковій школі. Автор наголошує, що безперервність освіти реалізується шляхом забезпечення наступності змісту та координації навчально-виховної діяльності на різних вікових рівнях. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article examines the features of organization of educational process in a preschool institution and primary school. The main focus is on the importance of adherence to continuity and perspective of single starting positions, single principle approach to teaching and education of preschoolers and schoolchildren. The author considers the condotions and tasks of the organization of the educational process in a preschool institution, which is the basis of the continuity of the educational process organization in primary school. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
ПП Зволейко Д.Г. |
uk_UA |
dc.subject |
національна доктрина |
uk_UA |
dc.subject |
закон |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна, початкова, безперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
наступність |
uk_UA |
dc.subject |
перспективність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
координація навчально-виховної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка дітей до школи |
uk_UA |
dc.subject |
ефективна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
готовність до навчання |
uk_UA |
dc.subject |
national doctrine |
uk_UA |
dc.subject |
law |
uk_UA |
dc.subject |
preschool; primary; continuitive education |
uk_UA |
dc.subject |
continuity |
uk_UA |
dc.subject |
perspectives |
uk_UA |
dc.subject |
social adaptation |
uk_UA |
dc.subject |
coordination of educational activity |
uk_UA |
dc.subject |
preparing children to school |
uk_UA |
dc.subject |
effective communication |
uk_UA |
dc.subject |
cognitive activity |
uk_UA |
dc.subject |
readiness to study |
uk_UA |
dc.title |
Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
CONTINUITY OF PRESCHOOL AND PRIMARY EDUCATION IN THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF CHILDREN’S COMMUNICATIVE SKILLS |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
373.2+373.3]:37.017:316.454.5 |
|