dc.contributor.author |
Каньоса, Наталія Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-31T08:16:33Z |
|
dc.date.available |
2018-10-31T08:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Каньоса Н. Г. Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми / Н. Г. Каньоса // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. праць : вип. VІ, в 2 т / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Т. 2. – С. 79–89. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1819 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми. В останні роки явище соціальної адаптації у дітей стало предметом багатьох психолого-педагогічних досліджень. Водночас те, що український соціум переживає перехідний період свого розвитку, зумовлює виникнення ряду негативних явищ, які ускладнюють процес соціальної адаптації особистості та викликають його порушення – соціальну дезадаптацію. Дослідження в загальноосвітніх школах виявили ознаки дезадаптації без виражених невротичних порушень у 23% учнів школи. Відомо, що особливо чутливими у відношенні до розвитку стану дезадаптації школярів є критичні періоди зміни умов виховання та навчання. Розкрито суть проблеми шкільної дезадаптації, визначено детермінантні чинники її виникнення у школярів, основні напрями роботи з дезадаптованими дітьми. Вивчення першоджерел з проблеми «адаптація – дезадаптація» дозволило з'ясувати, що патогенність тих або інших чинників визначається як об'єктивним характером травмуючої ситуації, так і суб'єктивним ставленням до неї особистості. З метою підвищення адаптивних можливостей молодшого школяра і зниження кількості дезадаптованих учнів, педагогу необхідно мати знання про процес адаптації дитини до школи, володіти спеціальними вміннями і навичками роботи з дезадаптованими учнями. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article investigates the problem of training future elementary school teachers to work with exclusion children. In recent years the phenomenon of social adaptation of children was the subject of many psychological and educational research. However, the fact that Ukrainian society is going through a transition period of its development, causes the appearance of a number of negative phenomena that complicate the process of social adaptation of personality and cause it’s violation – social exclusion. Studies in schools have found signs of exclusion without the expressed neurotic disorders in 23% of school students. It is known that particularly sensitive in relation to the state of exclusion of pupils is critical periods of changing conditions of education and training. The essence of the problem of school exclusion, defined determinant factors of its occurrence in school children, the main directions of work with exclusion children. The study of primary sources of the problem of «adaptation – exclusion» allowed to find out that the pathogenicity of certain factors defined as an objective character traumatic situation and subjective attitude to her personality. To increase the adaptive capacity of primary school children and reduce the number of exclusion pupils, the teacher must have knowledge about the process of adaptation of the child to school, have special abilities and skills of exclusion pupils. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
ПП «Медобори-2006» |
uk_UA |
dc.subject |
шкільна дезадаптація |
uk_UA |
dc.subject |
готовність до розв'язання проблеми шкільної дезадаптації |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка до роботи з дезадаптованими дітьми |
uk_UA |
dc.subject |
school dеsаdаptаtion |
en |
dc.subject |
readiness for the decision of a problem school dеsаdаptаtion |
en |
dc.title |
Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Training of future elementary school teachers to work with exclusion children |
en |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
71.2.378:159.9072 |
|