Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каньоса, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T08:55:40Z | |
dc.date.available | 2018-10-31T08:55:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Каньоса Н. Г. Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / Н. Г. Каньоса // Від творчого педагога до творчої дитини : гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 112–115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1820 | |
dc.description.abstract | Пріоритетним завданням сучасної освіти в Україні, зокрема системи дошкільного виховання є розвиток творчої особистості дитини. Відповідно у Базовому компоненті дошкільної освіти його метою визначається розвиток особистісної культури дитини через відкриття їй світу в його цілісності та різноманітності. При цьому дитина має займати активну, самостійну, творчу життєву позицію. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 372.46:82 |