Репозиторий Dspace

Професійна самореалізація студентів вищих навчальних педагогічних закладів як психолого-педагогічна проблема

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T09:25:33Z
dc.date.available 2018-10-31T09:25:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Професійна самореалізація студентів вищих навчальних педагогічних закладів як психолого-педагогічна проблема / Н. Г. Каньоса // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2015. - Вип. 2. - С. 93-100 uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1822
dc.description.abstract У статті досліджено процес формування професійної діяльності студентів вищих навчальних педагогічних закладів, їх особистісного зростання та саморозвитку, що є однією з рушійних сил розвитку особистості. Розкрито, що у структурі навчально-професійної самореалізації мотиваційна складова визначається як системоутворююча. Обґрунтовано, що професійна самосвідомість є механізмом як професійного самовизначення, так і механізмом професійної самоідентифікації. Уточнено зміст понять: «професійне становлення», «професійна діяльність». uk_UA
dc.description.abstract The article investigates the process of formation of the professional activity of students of pedagogical higher education establishments, their personal growth and self-development, which is one of the driving forces of the individual’s development. It is disclosed that in the structure of the educational and professional self-motivational component is defined as a system. It is proved that professional identity is a mechanism of a professional selfdetermination and professional identity. The notions «professional development», «professional activity» are clarified. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject самоактуалізація особистості uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject професійне становлення uk_UA
dc.subject самореалізаційна модель професійної поведінки uk_UA
dc.subject self-actualization en
dc.subject professional activity en
dc.subject professional development en
dc.subject self realizing model of professional behavior en
dc.title Професійна самореалізація студентів вищих навчальних педагогічних закладів як психолого-педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 159.9.922.6


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись