DSpace Repository

Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T13:31:03Z
dc.date.available 2018-10-31T13:31:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів / Н. Г. Каньоса // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць : наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2015. – Вип. 12 (55). – С. 235–244. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1831
dc.description.abstract У статті проаналізовано мотиви навчально-професійної самореалізації студентів. Саме через дослідження мотивів можна визначити особливості формування самореалізації студентів. Дослідження особистості як суб’єкта комунікативної активності є надзвичайно актуальним у педагогічній діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The motives of educational and professional self-realization of students are analyzed in the article. The peculiarities of students’ self-realization forming can be determined through the motives study. The research of a personality as a subject of communicative activity is very topical in educational practice. The communicative mindset structure allows for a rather accurate prognosis of success and nonsuccess in communication-based professions. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Рівненський державний гуманітарний університет uk_UA
dc.subject мотиви навчально-професійної самореалізації uk_UA
dc.subject мотиваційна складова uk_UA
dc.subject поведінкова складова uk_UA
dc.subject розвиток і формування особистості uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна адаптація uk_UA
dc.subject motives of educational and professional self-realization en
dc.subject motivational component en
dc.subject behavioral component en
dc.subject personal development en
dc.subject educational activity en
dc.subject educational adaptation en
dc.title Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів uk_UA
dc.title.alternative METHODICAL FEATURES OF FORMATION OF MOTIVES EDUCATIONAL-PROFESSIONAL FULFILLMENT STUDENTS en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 37.015.3(081)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account