Короткий опис(реферат):
Сьогодні нормативна основа фізичного виховання в школі встановлена без урахування взаємозв’язків між показниками розвитку головних компонентів рухової активності та стану соматичного здоров’я. За останні роки з’явилося декілька наукових праць, присвячених розробці нормативів фізичної підготовленості підлітків які разом з тим, відрізняються запропонованими нормативами, оскільки дослідження проводили в різних регіонах України та з використанням різних методологій. Бальна система оцінки показників фізичної підготовленості учнів представлена діапазоном 5-20 балів. Зазначене свідчить, що проблема вдосконалення нормативної основи фізичного виховання учнів різного типу загальноосвітніх навчальних закладів є недостатньо розроблена, а отже потребує спеціальних досліджень і, в першу чергу, в напрямку вивчення особливостей змін і величин прояву показників фізичної підготовленості учнів у період старшого шкільного віку. Мета роботи –– створити передумови для вдосконалення системи нормативів оцінки фізичної підготовленості юнаків 15-17 років, що враховує особливості фізичного виховання у старшій школі певного типу.