Abstract:
В умовах навчального закладу задоволення потреби у РА школярів здійснюється через обов’язкові фізкультурно-оздоровчі заходи: уроки фізичної культури (ФК), фізкультхвилиник (ФХ), фізкультпаузи, «години фізичної культури» та «днів здоров’я і фізичної культури». З вищесказаного слідує, що ФВ у школі повинно мати узгоджену систему усіх його форм, що об’єднані спільною метою – формування і зміцнення здоров’я школярів. Разом з тим, так звані «малі» форми ФВ не завжди у повному обсязі використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). З одного боку для зменшення втоми та профілактики наслідків статичного мязового напруження їх необхідність не викликає сумніву, з іншого - їх організація викликає певні труднощі. Мета дослідження: виявити вплив фізкультхвилинок на розумову працездатність та профілактику стомлення школярів, а також оцінити добову рухову активність дітей 7-17 років.