dc.contributor.author |
Моцний, Дмитро Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-15T08:26:17Z |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-20T05:48:07Z |
|
dc.date.available |
2018-11-15T08:26:17Z |
|
dc.date.available |
2019-10-20T05:48:07Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Моцний Д. О. Фізіолого-гігієнічні аспекти організації фізичного виховання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах: магістерська роб. : 017 Фізична культура і спорт / Дмитро Олександрович Моцний. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1897 |
|
dc.description.abstract |
В умовах навчального закладу задоволення потреби у РА школярів здійснюється через обов’язкові фізкультурно-оздоровчі заходи: уроки фізичної культури (ФК), фізкультхвилиник (ФХ), фізкультпаузи, «години фізичної культури» та «днів здоров’я і фізичної культури». З вищесказаного слідує, що ФВ у школі повинно мати узгоджену систему усіх його форм, що об’єднані спільною метою – формування і зміцнення здоров’я школярів. Разом з тим, так звані «малі» форми ФВ не завжди у повному обсязі використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). З одного боку для зменшення втоми та профілактики наслідків статичного мязового напруження їх необхідність не викликає сумніву, з іншого - їх організація викликає певні труднощі. Мета дослідження: виявити вплив фізкультхвилинок на розумову працездатність та профілактику стомлення школярів, а також оцінити добову рухову активність дітей 7-17 років. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Фізіолого-гігієнічні аспекти організації фізичного виховання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |