Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Моцний, Дмитро Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T08:26:17Z | |
dc.date.accessioned | 2019-10-20T05:48:07Z | |
dc.date.available | 2018-11-15T08:26:17Z | |
dc.date.available | 2019-10-20T05:48:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Моцний Д. О. Фізіолого-гігієнічні аспекти організації фізичного виховання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах: магістерська роб. : 017 Фізична культура і спорт / Дмитро Олександрович Моцний. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1897 | |
dc.description.abstract | В умовах навчального закладу задоволення потреби у РА школярів здійснюється через обов’язкові фізкультурно-оздоровчі заходи: уроки фізичної культури (ФК), фізкультхвилиник (ФХ), фізкультпаузи, «години фізичної культури» та «днів здоров’я і фізичної культури». З вищесказаного слідує, що ФВ у школі повинно мати узгоджену систему усіх його форм, що об’єднані спільною метою – формування і зміцнення здоров’я школярів. Разом з тим, так звані «малі» форми ФВ не завжди у повному обсязі використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). З одного боку для зменшення втоми та профілактики наслідків статичного мязового напруження їх необхідність не викликає сумніву, з іншого - їх організація викликає певні труднощі. Мета дослідження: виявити вплив фізкультхвилинок на розумову працездатність та профілактику стомлення школярів, а також оцінити добову рухову активність дітей 7-17 років. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Фізіолого-гігієнічні аспекти організації фізичного виховання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |