ElarK-PNU

Методика організації та проведення практичних робіт при вивченні географії у загальноосвітній школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бучок, Віталій Олексійович
dc.date.accessioned 2019-06-12T12:30:59Z
dc.date.available 2019-06-12T12:30:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бучок В.О. Методика організації та проведення практичних робіт при вивченні географії у загальноосвітній школі: магістерська роб. : 014 Середня освіта (Географія) / Віталій Олексійович Бучок. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2562
dc.description.abstract Вивчення географії на сучасному етапі неможливе без набуття практичних умінь і навичок, які формуються під час виконання практичних робіт. Саме практичні роботи дають учням можливість активно навчатися, проводити пошуково-дослідницьку діяльність, творчо осмислювати процеси і явища, що відбуваються в оболонках Землі, доводити існування в природі закономірних взаємозв’язків. Сьогодні, коли велика увага приділяється державній підсумковій атестації з географії в 9 – х класах та зовнішньому незалежному оцінюванні для випускників 11 – х класах, тому більше уваги потрібно виділяти на уроках роботі з картами атласу. Оскільки перевірка знань та вмінь учнів сьогодні проводиться без використання географічних атласів то все більшої популярності на уроках географії повинні вчителі приділяти уваги роботі на контурних картах. Практична робота на місцевості – це вид навчальної діяльності, в якому учні оперуючи засвоєним теоретичним матеріалом, виконують певне завдання за зразком показаним учителем або за інструкцією чи алгоритмом, який завершується чітко визначеним результатом. Результат повинен бути практично значущий для навчальної діяльності учня. Виконання практичних робіт на контурних картах – це важливий засіб вивчення й закріплення знань, розвиток дуже необхідних у повсякденному житті географічних і просторових уявлень. Цей вид діяльності розвиває мислення учнів, їхнє вміння порівнювати, зіставляти, робити відповідні висновки. Важливим є те, що виконання завдань на контурних картах сприяє розвитку географічної підготовки учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика організації та проведення практичних робіт при вивченні географії у загальноосвітній школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу