ElarK-PNU

Методика ведення туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі: основні форми, напрямки та особливості її планування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чабанюк, Костянтин Миколайович
dc.date.accessioned 2019-06-13T09:43:40Z
dc.date.available 2019-06-13T09:43:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чабанюк К.М. Методика ведення туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі: основні форми, напрямки та особливості її планування: магістерська роб. : 014 Середня освіта (Географія) / Костянтин Миколайович Чабанюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2579
dc.description.abstract Серед різноманітних форм виховної діяльності педагогічного колективу школи, які сприяють формуванню загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління, особливе місце належить туристсько-краєзнавчій роботі. Вона передбачає не лише фізичний розвиток особистості, але й пізнання рідного краю, вивчення його історії, звичаїв і обрядів, народних ремесел і традицій. Значення туристсько-краєзнавчої діяльності полягає насамперед у тому, що через неї можна здійснювати один з головних принципів навчання і виховання – принцип єдності теорії і практики, зв’язку навчання із життям. Також різні форми і види туристсько-краєзнавчої роботи відіграють важливу роль у формуванні дитячого колективу, виховують в учнів самостійність, підвищують їх відповідальність за доручену справу. Мета наукового дослідження – проаналізувати особливості туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі, її основні форми і види. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика ведення туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі: основні форми, напрямки та особливості її планування uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу