ElarK-PNU

Сучасні проблеми та перспективи профорієнтаційної роботи з біології у навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурназа, Сніжана Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-06-18T06:33:25Z
dc.date.available 2019-06-18T06:33:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бурназа С.О. Сучасні проблеми та перспективи профорієнтаційної роботи з біології у навчальних закладах: магістерська роб. : 014.05 Середня освіта (Біологія) / Сніжана Олександрівна Бурназа. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 51 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2588
dc.description.abstract У національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті визначено основні стратегічні напрями її розвитку. Одним з пріоритетних напрямків є підготовка до подальшої освіти і трудової діяльності. Трудова діяльність людей завжди була і залишиться основною умовою існування суспільства, добробут якого багато в чому визначається ставленням людей до своєї праці. Помилково обрана професія породжує незадоволеність, низьку продуктивність праці, плинність кадрів і може стати причиною антигромадських вчинків. Профорієнтаційна робота забезпечує учнівську молодь всебічною інформацією щодо професій, які користуються попитом на ринку праці, вимог, що висуває певна професія до психофізіологічної сфери людини, допомагає школярам визначити їхні особистісні психофізіологічні особливості та зробити правильний вибір професійної діяльності. Для забезпечення допомоги учням у свідомому виборі професії на уроках доцільно знайомити школярів з різними видами праці та професіями, вивчати схильності, особливості і професійні інтереси учнів, формувати у них суспільно значущі мотиви вибору професії, консультувати учнів з питань, пов'язаних з продовженням освіти і працевлаштуванням. Вчитель біології на уроках ознайомлює учнів з галузями трудової діяльності в області біології, професіями та спеціальностями, формує інтерес до певної професії, створює відповідні умови, для застосування вмінь та навичок на практиці. Мета: з’ясувати сучасні проблеми та перспективи профорієнтаційної роботи у навчальних закладах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Сучасні проблеми та перспективи профорієнтаційної роботи з біології у навчальних закладах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу