dc.description.abstract |
Актуальність обраної теми визначається тим, що тільки активна співпраця вчителя та учнів, яка заснована з одного боку на застосуванні вчителем оптимальних методів та прийомів навчання, а з іншого боку на активності пізнавальної діяльності учнів у здобутті знань, може забезпечити ефективність навчального процесу. Дії вчителя, методи та прийоми, його поведінка, ставлення до уроку, стиль спілкування вчителя з учнями, які спонукають учня до старанного навчання, слугують засобами активізації пізнавальної діяльності. Тобто, можна говорити, що ступінь пізнавальної активності школярів є реакцією на методи та прийоми роботи вчителя. Означене вище доводить актуальність обраної нами теми дослідження. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності форм, методів, засобів діагностики та формування пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології. |
uk_UA |