Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козлова, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-18T07:30:18Z | |
dc.date.available | 2019-06-18T07:30:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Козлова І.О. Методичні особливості діагностики та розвитку пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології: магістерська роб. : 014.05 Середня освіта (Біологія) / Ірина Олександрівна Козлова. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2592 | |
dc.description.abstract | Актуальність обраної теми визначається тим, що тільки активна співпраця вчителя та учнів, яка заснована з одного боку на застосуванні вчителем оптимальних методів та прийомів навчання, а з іншого боку на активності пізнавальної діяльності учнів у здобутті знань, може забезпечити ефективність навчального процесу. Дії вчителя, методи та прийоми, його поведінка, ставлення до уроку, стиль спілкування вчителя з учнями, які спонукають учня до старанного навчання, слугують засобами активізації пізнавальної діяльності. Тобто, можна говорити, що ступінь пізнавальної активності школярів є реакцією на методи та прийоми роботи вчителя. Означене вище доводить актуальність обраної нами теми дослідження. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності форм, методів, засобів діагностики та формування пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості діагностики та розвитку пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |