ElarK-PNU

Методичні особливості діагностики та розвитку пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козлова, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:30:18Z
dc.date.available 2019-06-18T07:30:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Козлова І.О. Методичні особливості діагностики та розвитку пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології: магістерська роб. : 014.05 Середня освіта (Біологія) / Ірина Олександрівна Козлова. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2592
dc.description.abstract Актуальність обраної теми визначається тим, що тільки активна співпраця вчителя та учнів, яка заснована з одного боку на застосуванні вчителем оптимальних методів та прийомів навчання, а з іншого боку на активності пізнавальної діяльності учнів у здобутті знань, може забезпечити ефективність навчального процесу. Дії вчителя, методи та прийоми, його поведінка, ставлення до уроку, стиль спілкування вчителя з учнями, які спонукають учня до старанного навчання, слугують засобами активізації пізнавальної діяльності. Тобто, можна говорити, що ступінь пізнавальної активності школярів є реакцією на методи та прийоми роботи вчителя. Означене вище доводить актуальність обраної нами теми дослідження. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності форм, методів, засобів діагностики та формування пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методичні особливості діагностики та розвитку пізнавальних інтересів старшокласників у процесі вивчення біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу