Репозиторий Dspace

Методика використання живого куточка під час дидактичних ігор на уроках біології

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панат, Маріна Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-06-19T13:02:36Z
dc.date.available 2019-06-19T13:02:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Панат М.В. Методика використання живого куточка під час дидактичних ігор на уроках біології: магістерська роб. : 014.05 Середня освіта (Біологія) / Маріна Володимирівна Панат. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2600
dc.description.abstract Гра та розваги для учнів – засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити, це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, рослинах, людях. Включаючись у процес гри учні навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись. Крім того, гра та розваги на уроках створюють особливі умови, за яких розвивається творчість учнів. Дуже важливо те, що гра є класичним засобом навчання дією. В ній організовано закладена пізнавальна задача та відчувається самостійний пошук знань. Оволодіння знаннями під час ігор та розваг – нова, унікальна умова набування інтересу та поваги один до одного, самоосвіти, самовиховання. Однією з умов успішного засвоєння матеріалу на уроках біології є також використання живого куточка. Адже живий куточок містить матеріал, який дозволяє проводити спостереження, закладати експерименти, проводити наукові дослідження. Серед форм навчання чільне місце займає позаурочна робота, або так звана варіативна частина (факультатив), в ході якої учні спостерігають предмети, явища і процеси, що вивчаються в реальних умовах їх існування і протікання. Саме ці спостереження учні проводять у куточку живої природи. Таким чином, актуальність обраної теми, її наукова та практична значимість обумовили вибір тематики дипломної роботи. Мета роботи: аналіз ігор, розваг та умови формування живого куточка, що застосовуються на уроках біології, визначення їх місця під час засвоєння нових знань, умінь та навичок. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика використання живого куточка під час дидактичних ігор на уроках біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись