Репозиторий Dspace

Дослідження біології індивідуального розвитку земноводних та впровадження отриманих результатів в освітньо-виховному процесі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чоп, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-06-19T13:33:55Z
dc.date.available 2019-06-19T13:33:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чоп Ю.В. Дослідження біології індивідуального розвитку земноводних та впровадження отриманих результатів в освітньо-виховному процесі: магістерська роб. : 014.05 Середня освіта (Біологія) / Юлія Вікторівна Чоп. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2606
dc.description.abstract У м. Кам’янць-Подільський земноводні є важливим компонентом біоценозів, відіграють важливу роль в ланцюгу живлення, бо поїдають різних безхребетних (комах, павукоподібних), а самі служать їжею для інших хребетних тварин (плазуни, птахи, ссавці). Амфібії досить часто служать об’єктами біологічних досліджень. Деякі види земноводних, наприклад, озерна жаба Rana ridibunda, численні та досить широко поширені на території України. Успішне розселення озерних жаб пояснюється стійкістю до антропогенного впливу, високою плодючістю, високою витривалістю молодняка, великою рухливістю, агресивністю, але є чинники, які можуть негативно вплинути на чисельність данного виду земноводних, такою причиною може бути зміна клімату – глобальним підвищенням температури повітря, збільшення антропогенного впливу – спорудження водосховищ, забрудення водойм. Для збереженя даного виду необхідно вивчити особливості індивідуального розвитку земноводних, виявити, в яких частинах міста є найсприятливіші умови для їх розмноження. Адже наше місто дуже популярне серед туристів, та й місцеві полюбляють відпочивати поблизу водоймищ, але люди не задумуються про сміття, яке залишать після себе. Це зазвичай стає причиною, що зменшує чисельність не лише земноводних, але й інших тварин. Наше дослідження проводиться вперше в місті Кам’янці-Подільському. Результати роботи важливі не тільки для розширення наукових знань, але й для виховання в молодого покоління, зокрема на уроках біології, любові до природи та бережливого ставлення до неї, з метою підвищення екологічної культури суспільства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дослідження біології індивідуального розвитку земноводних та впровадження отриманих результатів в освітньо-виховному процесі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись