В статті розглядаються чинники становлення життєво-професійних цінностей майбутнього вчителя у процесі навчання у вищому навчальному закладі, зокрема такі, як основне місце проживання(місто-село) та стать; аналізується методики проведення дослідження. Подано аналіз відмінностей у виборі основних життєвих та професійних цінностей юнацтва залежно від статі та основного місця проживання (місто - село).
Зроблено висновок, що загалом відчутною є орієнтація на життєві цінності. Суттєвих відмінностей в життєвих цінностях залежно від статі та місця проживання не виявлено. Молодь, що проживає у сільській місцевості, порівняно з міськими, менше орієнтується на професійні цінності.
In the article becoming factors are examined vitally professional values of future teacher in the process of studies in higher educational establishment, in particular such, as a basic residence(a city is a village) and floor; analysed methods of leadthrough of research. The analysis of differences is given in the choice of basic vital and professional values of youth depending on a floor and basic residence (a city is a village). A conclusion is done, that on the whole perceptible is an orientation on vital values.Substantial differences in vital values it is not discovered depending on a floor and residence. Young people which lives in rural locality by comparison to city are less than oriented on professional values.