dc.contributor.author |
Панчук, Наталія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-27T10:56:28Z |
|
dc.date.available |
2019-06-27T10:56:28Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Панчук Н.П. Чинники становлення життєво-професійних ціннісних орієнтацій у процесі навчання у виші / Н.П.Панчук // Проблеми сучасної психології: зб.наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.16. – Кам. – Под.: Аксіома, 2012.- 828с.- С.736 – 745. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2665 |
en |
dc.description.abstract |
В статті розглядаються чинники становлення життєво-професійних цінностей майбутнього вчителя у процесі навчання у вищому навчальному закладі, зокрема такі, як основне місце проживання(місто-село) та стать; аналізується методики проведення дослідження. Подано аналіз відмінностей у виборі основних життєвих та професійних цінностей юнацтва залежно від статі та основного місця проживання (місто - село).
Зроблено висновок, що загалом відчутною є орієнтація на життєві цінності. Суттєвих відмінностей в життєвих цінностях залежно від статі та місця проживання не виявлено. Молодь, що проживає у сільській місцевості, порівняно з міськими, менше орієнтується на професійні цінності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article becoming factors are examined vitally professional values of future teacher in the process of studies in higher educational establishment, in particular such, as a basic residence(a city is a village) and floor; analysed methods of leadthrough of research. The analysis of differences is given in the choice of basic vital and professional values of youth depending on a floor and basic residence (a city is a village). A conclusion is done, that on the whole perceptible is an orientation on vital values.Substantial differences in vital values it is not discovered depending on a floor and residence. Young people which lives in rural locality by comparison to city are less than oriented on professional values. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Аксіома |
uk_UA |
dc.subject |
цінність |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно-професійне становлення |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-педагогічна спрямованість |
uk_UA |
dc.subject |
value |
en |
dc.subject |
valued orientations |
en |
dc.subject |
personality-professional becoming |
en |
dc.subject |
professionally-pedagogical orientation |
en |
dc.title |
Чинники становлення життєво-професійних ціннісних орієнтацій у процесі навчання у виші |
uk_UA |
dc.type |
Article |
еn |
dc.identifier.udc |
159.9:378 |
|