6. Факультет спеціальної освіти, психології і соціальної роботи: Recent submissions

  • Череватенко, Ніна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    На сьогодні спостерігається помітне збільшення кількості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, особливо із загальним недорозвитком мовлення. За даними педагогів-практиків, переважна більшість дітей, що приходять до ...
  • Шахова, Катерина (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    За даними МОЗ, щорічно кількість дітей з аутизмом зростає на 30%. Для адекватного сприйняття навколишнього світу та встановлення повноцінних соціальних контактів у дітей з розладами спектру аутизму необхідно формувати ...
  • Олексюк, Тетяна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Заїкання належить до одного з найскладніших мовленнєвих порушень, що виникає у дітей від 2 до 6 років, тобто у період інтенсивного формування функцій мовлення, й обмежує комунікативні можливості дитини, спотворює розвиток ...
  • Кудринецька, Анна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Розвиток лексичної сторони мовлення, у тому числі емотивної лексики, є однією з умов успішної інтеграції дітей з тяжкими порушеннями мовлення в освітні організації. Одним із основних завдань корекційного навчання та виховання ...
  • Уляшкевич, Тетяна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У системі початкового навчання проблема розвитку мовлення є однією з найважливіших, оскільки воно є основним засобом спілкування, передачі та засвоєння інформації, обміну почуттями і думками. У дітей з порушеннями ...
  • Попович, Альбіна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Особливий інтерес до сенсорного розвитку дітей раннього віку обумовлений тим, що саме в цьому віці дитина починає активно діяти, пізнавати світ і себе в ньому. Головним засобом пізнання є освоєння дійсності за рахунок ...
  • Білий, Сергій Сергійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Пенсійне забезпечення є необхідною складовою соціальних гарантій розвитку суспільства. У сучасному світі, де зростає кількість людей похилого віку та змінюються демографічні тенденції, питання пенсійного забезпечення стає ...
  • Базилюк, Дана Федорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Актуальність дослідження обумовлена зростаючим інтересом до студентської волонтерської діяльності. Організація навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах спрямована на виконанння традиційних функцій передачі ...
  • Бандолько, Юлія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Діюча система соціального захисту та соціального забезпечення передбачає державну підтримку найбільш вразливих верств населення, з метою забезпечення відповідного життєвого рівня та підвищення добробуту громадян. Забезпечення ...
  • Андрійчук, Владислав Олександрович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Проблема соціального захисту внутрішньо переміщених осіб є особливо актуальною у наш час та потребує комплексного вивчення. Разом з тим, це питання є малодослідженим, тому стало темою нашого дослідження. Мета роботи – ...
  • Рудницька, Віталіна Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Все частіше реклама впливає на соціальні процеси, як елемент головної масової культури. Порівнюючи із традиційною, що ґрунтувалась на релігійні цінності та догмати віри, масова культура бере свої основи на комерціалізованих ...
  • Корман, Крістіна Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У наукових працях вітчизняні вчені Якуненко Н., Лібанова Е., Іванкевич В., Бевз В. роздумують над проблемою з’ясування причин бідності та пошуку ефективних шляхів її подолання шляхом активної соціальної політики. Проте, ...
  • Клименко, Олександр Володимирович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Необхідність удосконалення теоретико-методологічної конструкції соціально-правового захисту учасників бойових дій, недостатність наукових розробок у цій царині, недосконалість відповідного правового регулювання обумовлюють ...
  • Токарюк, Аврора (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Аналіз корекційно-розвивальних програм для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, спрямованих на розвиток мовлення у дітей із порушенням мовлення та порушеннями психофізичного та інтелектуального розвитку, показав, ...
  • Титко, Оксана (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    В останні роки відмічається тенденція до збільшення числа дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку. Проблеми раннього виявлення, психолого-педагогічної діагностики та корекції розвитку дітей даної групи ...
  • Середа, Юлія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Реформування сучасної системи освіти, впровадження у загальноосвітнє середовище інклюзивного навчання вимагає створення для дітей із особливими освітніми потребами ефективних форм організації навчання. Формування у молодших ...
  • Селебинко, Надія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Важливим завданням навчання і виховання дітей є їх мовленнєвий розвиток. Для розвитку мовлення дітей ефективно застосовувати адаптовані до дітей молодшого шкільного віку музичні засоби. Музичні засоби у поєднанні з ...
  • Рибачук, Катерина (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Мовленнєва функція являється однією із найважливіших психічних функцій людини. На етапі мовленнєвого розвитку відбувається формування вищих форм пізнавальної діяльності, можливість понятійного мислення. Мовленнєві порушення ...
  • Романюк, Аліна Олексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Тенденцією останніх років є різке зростання кількості дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. На сьогодні у сучасних закладах освіти виховується та навчається багато дітей з порушеннями мовлення, що виникли внаслідок ...
  • Поставчук, Наталія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Освіта дітей з порушеннями мовлення забезпечується відповідно до їх здібностей і можливостей та орієнтована на інтегровану й інклюзивну форму навчання, розроблені та впроваджені нормативно-правові акти, які регламентують ...