Сівак, Олег Миколайович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
У зв’язку з повномасштабною військовою агресією проти України різко зросла соціальна напруженість, що вимагає перегляду й адаптації політики державної підтримки населення. Збройний конфлікт призвів до масштабної гуманітарної ...
Юстименко, Юлія Володимирівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
Сучасний етап розвитку української державності відбувається в умовах тривалих безпекових викликів, спричинених збройною агресією росії проти України, що триває з 2014 року та набула повномасштабного характеру у 2022 році. ...
Пермяков, Олександр Сергійович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
Багатодітні сім’ї відіграють важливу роль у демографічному та соціальному розвитку суспільства, проте вони часто стикаються з численними проблемами соціального та економічного характеру. Низький рівень доходів, обмежений ...
Гапонов, Максим Ігорович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
Безробіття є дуже важливим соціальним, психологічним та моральним феноменом, який постійно турбує суспільство і вимагає глибокого вивчення причин, що його породжують, а також наслідків, які негативно впливають на всіх ...
Бойко, Діана Ярославівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
В умовах повномасштабної війни соціальна допомога військовослужбовцям та членам їх сімей набуває критичного значення. Вона виконує не лише функцію матеріального забезпечення, а й важливу психологічну, емоційну та моральну ...
Бонцю, Владислав Сергійович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
У сучасних умовах трансформації соціально-економічної системи України, зростання соціальної нерівності, демографічних викликів, внутрішньої міграції та впливу зовнішньополітичних чинників особливого значення набуває ефективне ...
Богачик, Олександра Олександрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
Появу соціальної роботи в сучасному світі пов’язують з розвитком і розквітом промислового капіталізму, який призвів до таких грандіозних змін суспільної структури, що можна говорити про якісно новий тип відносин між людиною ...
Шуран, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Упродовж останнього століття науковцями і практиками активно вивчаються діти зі складними, коморбідними порушеннями. Статистичні дані ООН свідчать про хоч і сталі, але достатньо високі показники розповсюдженості як мовленнєвих ...
Усатенко, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному глобалізованому світі білінгвізм, або володіння двома мовами, стає дедалі поширенішим явищем. Розширення економічних, культурних та освітніх обмінів, а також зростаюча міграція сприяють зростанню кількості ...
Суходольська, Тетяна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією, а також розробка корекційно-розвивальних технологій, ...
Скавінська, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В даний час кількість дітей з загальним недорозвитком мовлення незмінно збільшується. У зв’язку з цим питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення має ...
Лісничок, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Мовлення є важливим інструментом соціальної взаємодії, а також засобом контролю над власними й чужими емоціями та поведінкою. Діти, які використовують мовлення, щоб регулювати свої емоції та норми поведінки відповідно до ...
Кучеренко, Вікторія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному світі, де комунікація відіграє ключову роль у всіх сферах життя, правильне мовлення є фундаментальною навичкою для успішної соціалізації та розвитку особистості. Особливої уваги потребують діти з порушеннями ...
Кузик, Софія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах двомовність є поширеним явищем, коли в повсякденному житті родини можуть використовувати декілька мов. Проте двомовне середовище часто створює додаткові проблеми щодо розвитку мовлення дітей. Особливо ...
Колпікова, Євгенія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Для формування особистості дитини суттєву роль відіграє лексично, граматично, синтаксично правильне мовлення. Особливої ваги набуває синтаксична правильність мовлення як вияв смислової структури мови. Смислові компоненти ...
Дубова, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Актуальність вирішення проблеми неготовності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення до засвоєння грамоти зумовлена значним збільшенням кількості дітей дошкільного віку (від 8% до 25%), які відчувають труднощі ...
Довгалюк, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Формування ситуативної комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру молодшого шкільного віку є надзвичайно актуальним в умовах сучасного підходу до ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливими ...
Гродська, Тетяна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасний світ означений широким колом інформаційних потоків, які надходять з засобів масової інформації, інтернет-ресурсів, рекламних постерів, інформаційних білбордів, описів на маркуваннях продуктів, інструкцій до приладів ...
Божок, Софія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку ...
Балаєва, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, ...