Шуран, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Упродовж останнього століття науковцями і практиками активно вивчаються діти зі складними, коморбідними порушеннями. Статистичні дані ООН свідчать про хоч і сталі, але достатньо високі показники розповсюдженості як мовленнєвих ...
Усатенко, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному глобалізованому світі білінгвізм, або володіння двома мовами, стає дедалі поширенішим явищем. Розширення економічних, культурних та освітніх обмінів, а також зростаюча міграція сприяють зростанню кількості ...
Суходольська, Тетяна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією, а також розробка корекційно-розвивальних технологій, ...
Скавінська, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В даний час кількість дітей з загальним недорозвитком мовлення незмінно збільшується. У зв’язку з цим питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення має ...
Лісничок, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Мовлення є важливим інструментом соціальної взаємодії, а також засобом контролю над власними й чужими емоціями та поведінкою. Діти, які використовують мовлення, щоб регулювати свої емоції та норми поведінки відповідно до ...
Кучеренко, Вікторія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному світі, де комунікація відіграє ключову роль у всіх сферах життя, правильне мовлення є фундаментальною навичкою для успішної соціалізації та розвитку особистості. Особливої уваги потребують діти з порушеннями ...
Кузик, Софія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах двомовність є поширеним явищем, коли в повсякденному житті родини можуть використовувати декілька мов. Проте двомовне середовище часто створює додаткові проблеми щодо розвитку мовлення дітей. Особливо ...
Колпікова, Євгенія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Для формування особистості дитини суттєву роль відіграє лексично, граматично, синтаксично правильне мовлення. Особливої ваги набуває синтаксична правильність мовлення як вияв смислової структури мови. Смислові компоненти ...
Дубова, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Актуальність вирішення проблеми неготовності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення до засвоєння грамоти зумовлена значним збільшенням кількості дітей дошкільного віку (від 8% до 25%), які відчувають труднощі ...
Довгалюк, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Формування ситуативної комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру молодшого шкільного віку є надзвичайно актуальним в умовах сучасного підходу до ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливими ...
Гродська, Тетяна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасний світ означений широким колом інформаційних потоків, які надходять з засобів масової інформації, інтернет-ресурсів, рекламних постерів, інформаційних білбордів, описів на маркуваннях продуктів, інструкцій до приладів ...
Божок, Софія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку ...
Балаєва, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, ...
Угорська, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Метою дошкільної освіти є забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок. При відсутності належної ...
Томчишина, Діана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвинення діамонологічної компетенції у дітей старшого дошкільного віку передбачає вміння розуміти вербальну інформацію, відповідати на запитання та звертатися з ними, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, ...
Свіріда, Ангеліна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Чисте, виразне і правильне мовлення – один з головних атрибутів гармонійного розвитку особистості. Дитина за допомогою мовлення органічно, легко і непомітно для себе пізнає навколишній світ, який містить багато нового, ...
Сердюк, Людмила(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Мовленнєві порушення різноманітні. Вони по-різному проявляються та залежать від причин і структури порушення. З розвитком логопедичної науки стало ясно, що при порушенні артикуляції звуку, в різній мірі може погіршуватися ...
Рудік, Ганна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах інклюзивної освіти, що зазнає впливу освітньої реформи та війни, організація корекційно-логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами набуває особливого значення. Обраний нашою державою ...
Русин, Ніна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасний ритм життя, науково-технічний прогрес, нові навчальні програми та освітні технології підвищують вимоги до готовності дітей дошкільного віку до школи. У сучасній початковій школі від майбутніх першокласників очікують ...
Рубанська, Ганна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дошкільна освіта є першим рівнем системи освіти України, базою для подальшого особистісного розвитку дітей. На цьому етапі особливо активно відбувається пошук ефективних педагогічних підходів, які б сприяли формуванню ...