Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гутовська, Вікторія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2019-10-26T15:02:47Z | |
dc.date.available | 2019-10-26T15:02:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Гутовська В. А. Український авангардний живопис ХХ – початку ХХІ ст.: бакалаврська роб. : 6.020205 Образотворче мистецтво / Вікторія Анатоліївна Гутовська. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 115 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2860 | |
dc.description.abstract | Український авангард – цікаве та самобутнє явище національної культури, що отримало свою яскраву сторінку у «великій книзі» світового мистецтва. За останні роки вивчення авангардно мистецької культури України початку XX ст. отримало нові імпульси. До наукового обігу вводяться імена багатьох українських художників-авангардистів, творчість яких вивчають українські та зарубіжні дослідники. Авангардне мистецтво України цього періоду почало нарешті сприйматися як самостійна культурна спадщина, і перед науковцями постало завдання відтворити повну картину авангардного руху в Україні. Проблеми формування та розвитку такого мистецького напряму, як авангардизм, на сьогодні розроблені ще недостатньо. Аналіз теоретичних пошуків українських, російських та європейських майстрів, висвітлення історичних передумов, що спричинили виникнення і розвиток авангардного менталітету у вітчизняному образотворчому мистецтві відкривають можливості для подальшого вивчення авангардної мистецької культури, поглибленого осмислення внутрішніх закономірностей його функціонування й перспектив розвитку. Дослідження даної теми може допомогти розкрити багатогранну взаємодію українського авангарду з художньою культурою Європи та Росії, що на той час була однією з найвідкритіших систем для художніх контактів різних мистецьких шкіл. Відбувалися постійні обміни новими мистецькими ідеями, водночас, формувалася українська лінія авангардного руху, що мала певні особливості. Порівняльно-історичне вивчення цих процесів не лише розкриває загальні закономірності розвитку авангардного мистецтва, а й допомагає визначити їхню національну специфіку. Об’єктом дослідження є процес художньо-стильових перетворень; характерні особливості живописних полотен митців авангардизму, його символічне та художньо-композиційне втілення; синтез візуальних мистецтв та його роль в реалізації образу, а предметом – малярські і графічні твори художників українського авангардизму. Також для порівнянь і співставлень були залучені твори іноземних малярів початку ХХ століття. Метою дослідження є виявлення особливостей розвитку такого явища, як авангардизм в Україні, аналіз найсуттєвіших її аспектів, а також визначення шляхів подальшого вивчення даної проблематики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 6.020205 Образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.title | Український авангардний живопис ХХ – початку ХХІ ст. | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |