ElarK-PNU

Вплив розвитку маркетингу на ефективність діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Половінкіна, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2019-10-26T16:21:50Z
dc.date.available 2019-10-26T16:21:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Половінкіна А.І. Вплив розвитку маркетингу на ефективність діяльності підприємства: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Анастасія Іванівна Половінкіна. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 110с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2866
dc.description.abstract На сьогоднішній день світовий ринок це передусім ринок споживача, що спонукає продавців бути більш активними для реалізації своїх товарів чи послуг, в таких умовах вся система управління виробничо-господарською діяльністю підприємства повинна будуватись як система управління маркетингом та розглядатись вищим керівництвом підприємства як основний засіб досягнення генеральної цілі підприємства. Для виживання та процвітання кожної організації необхідно свідомо вибирати і постійно переглядати свою генеральну ціль. Визначити ціль підприємства важливо перед усім тому, що ця ціль лежить в основі великої кількості рішень, які визначають майбутнє організації. Це є важливим для встановлення границь допустимого вибору, а також як символ, біля якого можна сконцентрувати всі види ресурсів та об’єднати керівництво підприємства. Адже будь-яка організація без визначеної та чітко встановленої мети не може сподіватись на досягнення бажаного результату. Ціль таким чином виступає основою, каркасом самої організації та пояснює доцільність існування організації як такої. Основним генератором ідей та постановником цілей підприємства повинна бути служба маркетингу, оскільки її мета є: прискорення обороту, збільшення продажу і прибутку за рахунок досягнення переваги над конкурентами; забезпечення вимог (потреб) споживачів на внутрішньому і зовнішньому ринках; оптимізація затрат на розробку, виробництво і просування продукції на ринок за рахунок більш повного врахування можливостей підприємства. Мета роботи - удосконалення процесу управління маркетингом на підприємстві при використанні інноваційної стратегії, визначення його сутності та механізму формування, ролі маркетингу на підприємстві в системі розвитку підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Вплив розвитку маркетингу на ефективність діяльності підприємства uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу