ElarK-PNU

Шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства в сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мелешинська, Влада Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-10-26T16:30:57Z
dc.date.available 2019-10-26T16:30:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мелешинська В. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства в сучасних умовах: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Влада Вікторівна Мелешинська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 98с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2868
dc.description.abstract В сучасних умовах господарювання важливим засобом забезпечення ефективності функціонування торговельних підприємств є подальший розвиток конкурентних відносин, підвищення конкурентоспроможності продукції та її виробників. Це пов’язане, в першу чергу, з відкриттям кордонів імпортним товарам українські виробники відчули суттєвий конкурентний тиск з боку аналогічних зразків іноземного виробництва. Крім того, особливої значущості набувають питання конкурентоздатності торговельних підприємств на внутрішніх ринках. В ринкових умовах висока конкурентоспроможність торговельного підприємства є запорукою отримання високого та стабільного прибутку. В зв’язку з цим перед будь-яким суб’єктом господарювання постійно встає проблема управління спроможністю нормально функціонувати в існуючому конкурентному середовищі. Причому керівництво торговельних підприємств уже не може задовольнитися висновками аналітичних та маркетингових служб. Підприємства намагаються отримати кількісний вираз традиційно якісним експертним оцінкам у сфері внутрігалузевої конкуренції, дізнатися про розмір резервів та конкурентних переваг у розрізі окремих факторів конкурентоздатності, залучити прогнозну інформацію щодо розвитку даного показника на майбутнє. Метою роботи є удосконалення теоретичних і методологічних підходів до підвищення рівня конкурентоздатності магазину «Економ». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства в сучасних умовах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу