dc.contributor.author |
Куритик, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-26T17:01:34Z |
|
dc.date.available |
2019-10-26T17:01:34Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Куритик Н.В. Управління торговельно-збутовою діяльністю підприємства в умовах змін: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Наталія Володимирівна Куритик. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2871 |
|
dc.description.abstract |
Сьогоднішня економіка, що динамічно розвивається, призводить до того, що підприємства вимушені постійно еволюціонувати, щоб не залишитися за бортом прогресу і бізнесу. Насичення абсолютно всіх ринків товарами такою мірою, що підприємствам доводиться буквально битися за покупців, приводить до розуміння виняткової ролі торговельно-збутової діяльності підприємства. В таких умовах головна задача будь-якого підприємства – ідеальним чином сумістити бажання клієнтів і власні виробничі можливості. Враховуючи вищесказане можна констатувати, що збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу. Саме тому, неабиякої актуальності набуває тема даної магістерської роботи. Метою дослідження є розробка та наукове обґрунтування теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування та розвитку торговельно-збутової діяльності підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Управління торговельно-збутовою діяльністю підприємства в умовах змін |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |