ElarK-PNU

Управління торговельно-збутовою діяльністю підприємства в умовах змін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куритик, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-10-26T17:01:34Z
dc.date.available 2019-10-26T17:01:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Куритик Н.В. Управління торговельно-збутовою діяльністю підприємства в умовах змін: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Наталія Володимирівна Куритик. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2871
dc.description.abstract Сьогоднішня економіка, що динамічно розвивається, призводить до того, що підприємства вимушені постійно еволюціонувати, щоб не залишитися за бортом прогресу і бізнесу. Насичення абсолютно всіх ринків товарами такою мірою, що підприємствам доводиться буквально битися за покупців, приводить до розуміння виняткової ролі торговельно-збутової діяльності підприємства. В таких умовах головна задача будь-якого підприємства – ідеальним чином сумістити бажання клієнтів і власні виробничі можливості. Враховуючи вищесказане можна констатувати, що збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу. Саме тому, неабиякої актуальності набуває тема даної магістерської роботи. Метою дослідження є розробка та наукове обґрунтування теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування та розвитку торговельно-збутової діяльності підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Управління торговельно-збутовою діяльністю підприємства в умовах змін uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу