ElarK-PNU

Розвиток підприємницької діяльності на основі формування споживчого попиту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2019-10-26T17:10:58Z
dc.date.available 2019-10-26T17:10:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Щербан Ю.І. Розвиток підприємницької діяльності на основі формування споживчого попиту: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Юлія Ігорівна Щербан. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 107с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2872
dc.description.abstract Ринок, який сформувався на сучасному етапі, можна назвати ринком покупців, де присутня жорстка конкуренція між товаровиробниками, а пропозиція товарів значно перевищує попит, який на нього представляють. В сформованій ситуації організації можуть збільшувати конкурентоспроможність та свої доходи лише за умови поставки на ринок високоякісних товарів за доступною ціною, які якнайповніше будуть задовольняти потреби споживачів. Стабілізація попиту, що пред’явлений споживачами, дає можливість товаровиробнику забезпечувати розвиток виробництва при постійному нарощуванні економічного результату. Саме тому з кожним днем все більша кількість підприємств відчуває необхідність у дослідженні попиту споживачів, який формується на ринку, та у розробці заходів щодо його нарощування. Метою роботи є дослідження розвитку підприємницькою діяльності на основі формування попиту споживачів, а також розробка пропозицій щодо покращення діяльності СТ «Домашній хліб» на основі взаємодії із споживачами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Розвиток підприємницької діяльності на основі формування споживчого попиту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу