DSpace Repository

Стратегія управління маркетингом на підприємстві

Show simple item record

dc.contributor.author Сальва, Ірина Валеріївна
dc.date.accessioned 2019-10-26T17:23:31Z
dc.date.available 2019-10-26T17:23:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сальва І.В. Стратегія управління маркетингом на підприємстві: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ірина Валеріївна Сальва. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2875
dc.description.abstract Функціонування ринкових механізмів господарювання в економіці України докорінно змінило умови діяльності підприємств. Одними з найголовніших проявів цих змін є переорієнтація діяльності підприємств на задоволення вимог ринку, прийняття управлінських рішень у відповідності з ринковими можливостями та поява нової сфери діяльності підприємств - маркетингової. Незважаючи на достатньо велику чисельність наукових розробок вітчизняних та зарубіжних вчених економістів, на доведену необхідність маркетингової орієнтації виробництва, накопичення досвіду підприємств у галузі маркетингу йде повільно і цілий ряд проблем у цій сфері залишається без належної уваги. У цілому ряді випадків маркетингова діяльність розглядається як елемент діяльності підприємства, що існує окремо, та є самостійним об'єктом управління. Але ринкові економічні трансформації вимагають розглядання усіх сфер діяльності підприємства скрізь призму маркетингу. Внаслідок цього уся система управління діяльністю підприємства повинна мати маркетингову орієнтацію. Однак теоретичні та прикладні аспекти маркетингового управління є практично не досліджуваними у вітчизняній науці. У зв'язку з цим конче потрібною є наукова розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо організації маркетингового управління діяльністю підприємства. Необхідність теоретичного обґрунтування та розробки практичних рекомендацій щодо організації маркетингового управління діяльністю підприємства обумовили вибір теми дисертаційного дослідження та її актуальність. Метою роботи є подальший розвиток теоретико-методологічної бази управління підприємством на принципах маркетингу, розробка практичних рекомендацій з удосконалення процесу формування та реалізації маркетингових стратегій на підприємстві. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Стратегія управління маркетингом на підприємстві uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account