dc.contributor.author |
Сальва, Ірина Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-26T17:23:31Z |
|
dc.date.available |
2019-10-26T17:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сальва І.В. Стратегія управління маркетингом на підприємстві: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ірина Валеріївна Сальва. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2875 |
|
dc.description.abstract |
Функціонування ринкових механізмів господарювання в економіці України докорінно змінило умови діяльності підприємств. Одними з найголовніших проявів цих змін є переорієнтація діяльності підприємств на задоволення вимог ринку, прийняття управлінських рішень у відповідності з ринковими можливостями та поява нової сфери діяльності підприємств - маркетингової. Незважаючи на достатньо велику чисельність наукових розробок вітчизняних та зарубіжних вчених економістів, на доведену необхідність маркетингової орієнтації виробництва, накопичення досвіду підприємств у галузі маркетингу йде повільно і цілий ряд проблем у цій сфері залишається без належної уваги. У цілому ряді випадків маркетингова діяльність розглядається як елемент діяльності підприємства, що існує окремо, та є самостійним об'єктом управління. Але ринкові економічні трансформації вимагають розглядання усіх сфер діяльності підприємства скрізь призму маркетингу. Внаслідок цього уся система управління діяльністю підприємства повинна мати маркетингову орієнтацію. Однак теоретичні та прикладні аспекти маркетингового управління є практично не досліджуваними у вітчизняній науці. У зв'язку з цим конче потрібною є наукова розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо організації маркетингового управління діяльністю підприємства. Необхідність теоретичного обґрунтування та розробки практичних рекомендацій щодо організації маркетингового управління діяльністю підприємства обумовили вибір теми дисертаційного дослідження та її актуальність. Метою роботи є подальший розвиток теоретико-методологічної бази управління підприємством на принципах маркетингу, розробка практичних рекомендацій з удосконалення процесу формування та реалізації маркетингових стратегій на підприємстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія управління маркетингом на підприємстві |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |