Аннотации:
Програма з фізичної культури школярів передбачає форми організації занять, які можуть певною мірою компенсувати дефіцит рухової активності, що виникає в умовах насиченого загальноосвітнього процесу. Однак в реальних умовах функціонує тільки одна форма – урок фізичної культури, що проводиться двічі на тиждень. Доповненнями є різні форми занять фізичними вправами, які включаються у позакласну та позашкільну роботу з фізичного виховання. Але сьогодні ці форми занять здійснюються стихійно і у більшості шкіл не проводяться. Аналіз літератури показує, що проблема зміцнення і збереження здоров'я дівчат-старшокласниць у процесі позакласної роботи засобами аеробіки не була предметом соціального вивчення. її актуальність, недостатня теоретична розробка, вимоги шкільної" практики й обумовили вибір теми дослідження "Організація занять аеробікою для дівчат 15–17 років". Об'єкт дослідження – процес фізичного виховання старшокласниць. Предмет дослідження – зміст, засоби і методи оздоровчої аеробіки для дівчат-старшокласниць з різним рівнем фізичного стану. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці впливу змісту, засобів і методів оздоровчої аеробіки на організм дівчат 15–17 років.