Аннотации:
Теоретичний аналіз і узагальнення передової практики свідчать, що сьогодні достатньо досліджена методика навчання техніки рухових дій та розвиток фізичних якостей. Дані рекомендації зорієнтовані, головним чином, на підготовку спортсменів і передбачають їх застосування на спеціально організованих тренувальних заняттях. Проте, науково обґрунтованих рекомендацій щодо методики поєднаного впливу, яка забезпечила б одночасне навчання рухових дій і розвиток фізичних якостей в процесі фізичного виховання першокласників з приоритетним використання засобів легкої атлетики в умовах загальноосвітньої школи у практиків немає. Отже, цінність легкоатлетичних вправ (які є природними руховими діями) як засобу впливу на фізичний стан дітей, можливість їх широкого використання, оскільки не вимагає особливих умов і дорогого обладнання, з одного боку, відсутність науково обґрунтованої методики їх використання в процесі фізичного виховання учнів, з другого, визначають актуальність даного дослідження. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання учнів перших класів. Предмет дослідження – легкоатлетичні вправи як засоби фізичного виховання та їх вплив на фізичну підготовленість першокласників. Мета дослідження – розробити і науково обґрунтувати методику проведення уроків фізичної культури з першокласниками з приоритетним використанням засобів легкої атлетики.