Аннотации:
Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу захистити власне населення. А для цього необхідно подати образ сучасної армії, як сильної і модернізованої. Формування іміджу силових структур досліджувалися так чи інакше з різних аспектів. Разом з тим, до сьогодні немає чіткої відповіді на те, який комплекс елементів варто застосовувати для формування цілісного образу Збройних Сил України. В контексті формування незалежної проєвропейської держави, а також за умов військових дій на східних територіях України актуалізується обрана тема дослідження. Об’єкт дослідження – сучасні українські військові ЗМІ, а також загальнонаціональні меді, які висвітлюють діяльність українських військ (видання «Народна армія» і «Військо України»). Предмет дослідження – стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ. Мета роботи – вивчення стратегії іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ.