Abstract:
Соціальна реклама як форма суспільної поведінки володіє широкими можливостями поширення духовних, естетичних, моральних, соціальних цінностей. Вона сприяє вирішенню соціальних проблем, соціальній підтримці населення, підвищує рівень культури та виступає чинником розбудови громадянського суспільства. Соціальна реклама націлена не просто на привернення уваги до проблеми, a надає варіанти вирішення i закликає до їх практичного втілення. Соціальна реклама є окремим видом рекламної комунікації, який пройшов тривалий шлях становлення та розвитку. Проте в Україні використання соціальної реклами з метою вирішення широкого кола соціальних проблем, незаполітизовано, розпочалося порівняно нещодавно. Саме тому новизна соціальної реклами в Україні, етапи її становлення та історичний аспект зумовлює актуальність її розробки як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати тлумачення поняття «соціальна реклама», простежити історичний розвиток соціальної реклами в Україні.