Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ганчук, Н.
dc.date.accessioned 2019-11-05T18:31:00Z
dc.date.available 2019-11-05T18:31:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ганчук Н. Соціальна реклама в Україні : магістерська роб. : 061 Журналістика / Н. Ганчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2974
dc.description.abstract Соціальна реклама як форма суспільної поведінки володіє широкими можливостями поширення духовних, естетичних, моральних, соціальних цінностей. Вона сприяє вирішенню соціальних проблем, соціальній підтримці населення, підвищує рівень культури та виступає чинником розбудови громадянського суспільства. Соціальна реклама націлена не просто на привернення уваги до проблеми, a надає варіанти вирішення i закликає до їх практичного втілення. Соціальна реклама є окремим видом рекламної комунікації, який пройшов тривалий шлях становлення та розвитку. Проте в Україні використання соціальної реклами з метою вирішення широкого кола соціальних проблем, незаполітизовано, розпочалося порівняно нещодавно. Саме тому новизна соціальної реклами в Україні, етапи її становлення та історичний аспект зумовлює актуальність її розробки як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати тлумачення поняття «соціальна реклама», простежити історичний розвиток соціальної реклами в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Соціальна реклама в Україні uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись