Аннотации:
Інтенсифікація навчального процесу, несприятливі соціально-економічні умови життя, неблагополучна екологічна ситуація в Україні обумовлюють стійку тенденцію до погіршення здоров’я учнівської молоді. Майже 90 % учнів і студентів мають відхилення в стані здоров’я, а понад 50 % – незадовільну фізичну підготовку. Крім зазначених чинників, не менший вплив на фізичний розвиток та стан здоров’я учнів має спосіб їхнього життя: режим дня, рухова активність, зайнятість у позаурочний час тощо. Показники фізичного розвитку відображають не лише стан фізичного здоров’я дітей і молоді, але й соціально-економічні та соціально-гігієнічні умови їхнього життя, рівень і якість організації і методики викладання фізичної культури в системі загальноосвітньої школи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику проведення уроків фізичної культури у 8-9 класах з застосуванням елементів тхеквондо для підвищення ефективності їх оздоровчого впливу.