dc.contributor.author |
Кирилюк, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-07T20:01:29Z |
|
dc.date.available |
2019-11-07T20:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилюк М. О. Дидактичні засади оптимізації навчально-тренувального процесу в системі підготовки спортсменів: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Микола Олександрович Кирилюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2988 |
|
dc.description.abstract |
В умовах становлення демократичного суспільства в Україні особливої гостроти набувають питання розвитку особистості, підготовки її до активних форм життєдіяльності. Поряд із комунікативними, ціннісно-орієнтаційними та пізнавальними видами діяльності все більшої значущості набуває спортивна діяльність, за допомогою якої особистість прагне реалізувати себе, розкрити потенційні фізичні, психічні та духовні сили і можливості. Питання підготовки спортсменів привертають увагу широкої громадськості: учених, діячів культури, працівників освіти. Практичне вирішення цих завдань пов’язане з реалізацією комплексної програми соціально-економічного розвитку суспільства, залучення дітей та молоді до активних форм і способів фізичного загартування, досягнення спортивних результатів. В умовах сьогодення актуальність зазначеної проблеми зумовлена соціально-культурними, науково-педагогічними і організаційно-управлінськими факторами. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та дослідно-експериментальній перевірці дидактичної концепції та умов оптимізації навчально - тренувального процесу в системі багаторічних занять спортом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні засади оптимізації навчально-тренувального процесу в системі підготовки спортсменів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |