Короткий опис(реферат):
В умовах становлення демократичного суспільства в Україні особливої гостроти набувають питання розвитку особистості, підготовки її до активних форм життєдіяльності. Поряд із комунікативними, ціннісно-орієнтаційними та пізнавальними видами діяльності все більшої значущості набуває спортивна діяльність, за допомогою якої особистість прагне реалізувати себе, розкрити потенційні фізичні, психічні та духовні сили і можливості. Питання підготовки спортсменів привертають увагу широкої громадськості: учених, діячів культури, працівників освіти. Практичне вирішення цих завдань пов’язане з реалізацією комплексної програми соціально-економічного розвитку суспільства, залучення дітей та молоді до активних форм і способів фізичного загартування, досягнення спортивних результатів. В умовах сьогодення актуальність зазначеної проблеми зумовлена соціально-культурними, науково-педагогічними і організаційно-управлінськими факторами. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та дослідно-експериментальній перевірці дидактичної концепції та умов оптимізації навчально - тренувального процесу в системі багаторічних занять спортом.