Аннотации:
Сьогодення актуалізує потребу суспільства у формуванні здорового покоління. Це обумовлено цілою сукупністю факторів: екологічнихних, економічних, соціальних. Вагому роль відіграє і зниження можливостей держави в оздоровленні громадян: скорочення рекреаційних, культурних, медичних програм. За цих умов центр тяжіння державної політики зміщується на питання профілактики, що викликає зміни у педагогічній системі. Нормативними для закладів освіти різного рівня стають курси валеології, санітарно-гігієнічного просвітництва, створюються екологічні центри для роботи з молоддю, зростає кількість наукових досліджень з екологічного виховання школярів та студентів, з проблеми підготовки вчителя до відповідної роботи. Метою дослідження є виявлення педагогічних умов, за якими викладання навчального курсу "Фізичне виховання" у закладі вищої педагогічної освіти буде сприяти формуванню у майбутніх учителів ціннісного ставлення до фізичної культури та спорту.