Abstract:
У сучасних умовах глобальних цивілізаційних змін змінюються вимоги до фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Нагальною стає проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури, конкурентоспроможних на ринку праці, компетентних, які вільно володіють професією, пов’язаною зі зміцненням і збереженням здоров’я учнів. З позицій сьогодення розширюється коло професійних функцій вчителя фізичної культури. Сучасній школі потрібні вчителі фізичної культури, які володіють новітніми оздоровчими технологіями, креативні, комунікабельні, артистичні та творчі особистості, які постійно самовдосконалюються і знаходяться в пошуку нових ідей, спрямованих на розв’язання освітніх і виховних завдань шляхом використання фізичних вправ. Оволодіння здатністю застосовувати технології оздоровчої гімнастики та фітнесу на уроках та у позакласній роботі дозволить майбутнім учителям фізичної культури досягнути й підтримувати певний рівень фізичної підготовленості учнів, розвивати їх рухові здібностей, підвищити їх інтерес та зацікавленість до предмету «Фізична культура». Мета дослідження полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами старших класів.